FAQ

En l'era digital actual, participar en el joc En línia A Suïssa requereix una comprensió profunda dels mètodes de pagament segurs i eficients. Per Als jugadors Suïssos, això implica navegar per un ampli espectre d'opcions de pagament, cadascuna ofereix avantatges únics en termes de seguretat, velocitat i comoditat. Una guia detallada, accessible a https://citeulike.org/de-ch/online-casinos/zahlungen/, desmitifica aquest paisatge, presentant una llista acuradament curada de les millors solucions de pagament per al 2024. Cobreix des de transferències bancàries tradicionals i targetes de crèdit fins a les últimes novetats en carteres electròniques i criptomonedes. Aquest recurs és inestimable, proporcionant informació que ajuda els jugadors a triar els mètodes més adequats per a les seves transaccions d'apostes, garantint un equilibri òptim entre seguretat i facilitat d'ús. Amb aquesta orientació, els jugadors Suïssos poden centrar-se més en la seva experiència de joc, confiant en la seguretat i l'eficàcia de les seves transaccions financeres.

FAQ

FAQ

Quan he de fer servir @daina-isard.cat o @id.daina-isard.cat?

Cada alumne de l’Escola a partir de 3EP o 4EP té assignat un compte de G Suite for Education gestionat pel Departament TAC de l’Escola. Aquest compte és del tipus Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.. A part de ser un correu electrònic accessible des de www.gmail.com, incorpora altres serveis de Google pensats per l’Educació com és el cas de Drive, Classroom, Formularis, Documents, Presentacions, Meet i Hangouts Xat. Per tant, sempre que vulguem enviar un correu a un altre alumne o compartir amb aquest un document o carpeta del Drive, farem servir l’identificador (a12345) seguit de @daina-isard.cat. A partir de 6EP i mentre l’alumne tingui un iPad del projecte one2one, haurà de conviure amb un altre compte que serà el mateix identificador d’alumne seguit per @id.daina-isard.cat (exemple: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.) Aquest nou compte (amb “id”) no substitueix a l’altre. Aquest compte és l’Apple id gestionat de l’alumne que li permetrà fer ús d’uns serveis d’Apple per poder treure-li el màxim potencial a l’iPad i al seu entorn col·laboratiu. Concretament, es farà servir aquest compte amb l’”id” quan vulguem editar col·laborativament un document iWork (Pages, Keynote i Numbers) amb un altre alumne, quan volguem trucar a un altre alumne per Facetime o quan vulguem accedir a iCloud per utilitzar els 200GB d’emmagatzematge que ens proporciona per guardar projectes d’iMovie o Garageband. Aquest nou compte no incorpora un servei de correu electrònic. Per tant, segons la tasca que volguem fer, caldrà diferenciar quan necessitarem el compte de Gsuite o quan necessitarem el compte d’Apple id gestionat.

Com puc realitzar una còpia de seguretat?

Els iPads del projecte one2one estan vinculats a l’Apple ID gestionat de l’alumne. Això permet una sincronització automàtica amb els serveis iCloud i, per tant, tots els documents es van guardant automàticament al núvol i no és necessari realitzar una còpia de seguretat com a tal. En cas de pèrdua o substitució de l’iPad, al accedir amb el compte d’apple id gestionat, es recuperarà l’última configuració del dispositiu. De totes maneres, aconsellem que els fitxers que ocupin molt espai al dispositiu, es guardin al compte de Google Drive de l’alumne per alliberar espai del propi dispositiu. Tots els fitxers que es guardin al compte de Google Drive seran accessibles des de qualsevol lloc, independentment del dispositiu des del qual s’accedeixi.

Com puc ajudar el meu fill/a amb les seves tasques escolars?

No cal tenir un coneixement a fons de l'iPad per fer un seguiment del treball del teu fill/a. L'alumne accedeix als llibres i desenvolupa els seus treballs fent ús de determinades aplicacions. Saber quines són aquestes aplicacions facilita molt la tasca. Segons el curs poden variar, però de forma genèrica seran les següents:

  • Pages - Documents de text
  • Keynote - Presentacions
  • Numbers - Fulls de càlcul, taules, gràfics
  • Google Drive - Magatzem de treballs creats per l'alumne.
  • iMovie - Editor de vídeos
  • Google Classroom - Plataforma per gestionar les tasques pendents i realitzades
  • Google Calendar - Agenda individual i compartida
  • Segons el curs i el professor, l'alumne podrà utilitzar unes o altres.

Puc demanar que m’instal·lin jocs a l’iPad o apps d’streaming?

Amb l’objectiu que sigui una eina pedagògica i allargar la seva vida útil el màxim possible, el Departament TAC no instal·larà cap aplicació que no sigui extrictament per un ús acadèmic a no ser que el professorat l’hagi recomanat explícitament. Aquesta decisió també inclou els períodes de vacances.

Com puc alliberar espai del meu iPad?

Per alliberar espai, pots fer qualsevol d’aquestes opcions:

  • Eliminar o moure a Google Drive fotos i/o vídeos que no necessitis de l’app Fotos. Si les elimines, cal anar a la carpeta “eliminat recentment” dins de l’app Fotos per acabar-los d’eliminar i així alliberar espai.
  • Eliminar projectes d’iMovie i Garageband que ja no necessitis o que ja estiguin exportats i no els hagis d’editar.
  • Mirar si tens alguna actualització pendent d’instal·lar. Si és així, instal·la-la perquè d’aquesta manera alliberaràs l’espai que ocupa aquesta actualització.
  • Eliminar alguna app que ja no necessitis i que ocupi bastant. Si aneu a “Configuració / General / Emmagatzematge d’aquest iPad” podràs veure l’espai que ocupa cada aplicació. Pensa que si la tornes a necessitar, la podràs demanar pel formulari d’apps a alumnat.daina-isard.cat

Com es fa un “hard reset”?

Cal realitzar un “hard reset” per descartar alguns problemes quan l’iPad no té un funcionament correcte com és habitual. Per realitzar-lo, cal prémer alhora durant uns 10 segons el botó “home” i el botó de “bloqueig” fins que aparegui “la poma”, tal com s’indica a la següent imatge.

Quan acabo 4ESO, com puc treure l’iPad del MDM?

A final de curs de 4ESO, t’hauràs d’adreçar al Departament TAC i allà et donaran les indicacions per restaurar el dispositiu amb totes les funcionalitats originals. Cal tenir present, que per la restauració del dispositiu caldrà un nou apple id que hauran de crear i gestionar els mateixos alumnes. Per tant, per accedir a tota la informació vinculada a l’antic apple id gestionat per l’Escola, caldrà anar a www.icloud.com i accedir amb les credencials que us facilitarà el Departament TAC.